بینش های کلیدی بازار
مردم از کیف برای حمل لپتاپ استفاده میکنند تا از آسیب دیدن لپتاپ جلوگیری کنند و از ترک خوردن صفحه نمایش آنها در سفر محافظت کنند. چنین کیسه هایی از نایلون، پلی استر، چرم و غیره در اشکال و اندازه های مختلف در بازار موجود است. متخصصان کسب و کار اساسا از کیس های لپ تاپ مسدود کننده RFID استفاده می کنند که یک سیستم ضد سرقت موثر را ارائه می دهد. در بین گیمرهای لپتاپ، کیفهای مجهز به پورت شارژ USB در داخل آنها بسیار مورد استفاده قرار میگیرند، زیرا میتوانند هدست دستگاه خود را با چنین پورتهایی در سفر شارژ کنند.
امروزه غولهای فناوری مانند Google Inc.، Dell Inc.، شرکتهای مایکروسافت و دیگران با همکاری تولیدکنندگان کیف، کیفهای لپتاپ نوآورانهای را برای ورود به مشاغل تولید کیف لپتاپ معرفی میکنند. به عنوان مثال، در اکتبر 2020، Google Inc. با مشارکت Samsonite IP Holdings S.ar.l. کوله پشتی لپ تاپ هوشمند مبتنی بر فناوری ژاکارد گوگل با ویژگی های حساس لمسی مجهز به آن را معرفی کرد. در حین سفر، کاربران می توانند از عملکردهای مختلف گوشی هوشمند مانند ناوبری نقشه گوگل، پیامک، تماس و غیره با کمک ویژگی های حساس به لمس مجهز به چنین کالای کوله پشتی استفاده کنند.
انتظار می رود روند رو به رشد مصرف کنندگان به سمت خرید دستگاه های لپ تاپ سبک وزن از رایانه های رومیزی باعث کاهش تقاضا برای کیف های لپ تاپ در بین مردم در سراسر جهان شود. بر اساس داده های ارائه شده توسط انجمن صنایع الکترونیک و فناوری اطلاعات ژاپن، در سال 2019، محموله رایانه های لپ تاپ ژاپن به 7.15 میلیون دستگاه رسید که 33.6 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است. چنین رشدی در حمل و نقل دستگاههای لپتاپ احتمالاً درآمد کیسهای لپتاپ از ژاپن را افزایش میدهد. علاوه بر این، ارائه منظم کیف های لپ تاپ با اشکال و رنگ های مختلف توسط شرکت های مرتبط، احتمالاً باعث جذب مردم به سمت خرید چنین محصولاتی می شود و باعث رشد بازار می شود.
علاوه بر این، روند رو به رشد فعالیت های اوقات فراغت در فضای باز در میان جمعیت جهان احتمالاً تقاضای کوله پشتی های لپ تاپ مناسب سفر را کاهش می دهد. نیاز روزافزون به کیف های لپ تاپ چند منظوره در میان متخصصان تجاری در طول سفرهای کاری آنها فرصت های جدیدی را برای رشد بازار فراهم می کند.
با این حال، انتظار می رود دسترسی آسان به کیف های ارزان قیمت، تقاضای مصرف کنندگان را برای کیف های لپ تاپ لوکس محدود کند. امروزه، متخصصان شرکتها به دلیل محدودیتهای مرتبط با COVID-19، ترجیح خود را به سمت سبک کار از راه دور یا کار از خانه تغییر میدهند. این امر تقاضا برای کولهپشتیهای لپتاپ مناسب سفر را در میان این حرفهها محدود میکند و در نتیجه رشد بازار را در طول همهگیری مختل میکند.
بیشتر بدانید: جنس های مختلف کیف
محرک بازار کلیدی -
انتظار می رود افزایش استفاده از دستگاه های لپ تاپ نسبت به رایانه های رومیزی باعث رشد بازار شود.
مهار بازار کلیدی -
پیش بینی می شود دسترسی آسان مصرف کنندگان به کیسه های ارزان قیمت مانع از تقاضا برای محصولات درجه یک شود.
بازیکنان کلیدی تحت پوشش:
بازیگران برجسته مرتبط با بازار جهانی کیف لپ تاپ عبارتند از Targus، Samsonite IP Holdings S.ar.l.، Vitec Imaging Solutions Spa، Safari Inc.، Fjallraven، Texonbags Bag Manufacturer در بمبئی، PlusNINone، DA MILANO LEATHERS PVT LTD.، Belkin. International Inc.، Kensington Computer Products Group، و دیگران.
بازار جهانی کیف لپ تاپ بر اساس نوع محصول، اندازه، کانال توزیع و جغرافیا تقسیم بندی شده است.
بازار بر اساس نوع محصول به کوله پشتی، کیف های پیام رسان، کیف های آستین و سایر موارد تقسیم می شود. کولهپشتیها از محفظههای زیادی در داخل خود تشکیل شدهاند که نگهداری انواع لوازم جانبی لپتاپ مانند هدست، کابل و شارژر و سایر لوازم جانبی را برای افراد آسانتر میکند. این امر کوله پشتی را به گزینه ای محبوب در بین افراد در سراسر جهان تبدیل می کند که به درآمد بالاتر از چنین بخش کمک می کند. علاوه بر این، کاربران می توانند به دلیل اندازه بزرگ، بطری های آب و جعبه های تیفین را در داخل چنین کیسه هایی قرار دهند. انتظار می رود که بخش کوله پشتی به دلیل چنین مزیتی نسبت به سایر انواع کیف رشد کند.
از نظر اندازه، بازار به 13 اینچ، بین 13 اینچ تا 15 اینچ و بالای 15 اینچ تقسیم می شود. پیش بینی می شود که بخش 13 تا 15 اینچی به دلیل مقرون به صرفه بودن و اندازه قفسه مناسب این نوع کیسه ها نسبت به سایر اندازه های کیسه، بیشترین سهم بازار را در اختیار داشته باشد. علاوه بر این،
در دسترس بودن گسترده کیفهای لپتاپ با رنگهای مختلف در چنین اندازه کیفی باعث درآمد بیشتر از چنین بخش میشود.
از طریق کانال توزیع، بازار جهانی به دو دسته آفلاین و آنلاین تقسیم می شود. انتظار می رود بخش آفلاین سهم قابل توجهی از بازار جهانی را به خود اختصاص دهد زیرا کاربران می توانند کیفیت محصول را شخصاً از این فروشگاه ها خریداری و تأیید کنند. علاوه بر این، ارائه منظم تخفیف ها و پیشنهادات توسط این گونه فروشگاه ها احتمالاً باعث جذب مردم به سمت خرید آنها می شود و باعث رشد بخشی می شود.
تحلیل منطقه ای:
بازار جهانی کیف لپتاپ بر اساس جغرافیا به آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، آمریکای جنوبی و خاورمیانه و آفریقا تقسیم میشود.
شرکت های تولید کننده لپ تاپ و خرده فروشان به طور گسترده ای ازکیس یا کیسه فر در حین فروش دستگاه های لپ تاپ به کاربران از فروشگاه هایشان. بنابراین، مصرف زیاد دستگاه های لپ تاپ در میان جمعیت کشورهایی مانند چین و هند منجر به درآمد بیشتر محصولات کیف لپ تاپ از منطقه آسیا و اقیانوسیه می شود. به عنوان مثال، بین سه ماهه اول و دوم سال مالی 2020، Lenovo Group Ltd.، سازنده لپ تاپ چینی، جهش 20 درصدی در سود کلی خود را گزارش کرد. این امر منجر به تولید درآمد بیشتر کیف های لپ تاپ از جمعیت چین می شود.
علاوه بر این، معرفی اخیر کیفهای لپتاپ بازی نوآورانه توسط شرکتهای مرتبط، احتمالاً مردم را برای خرید چنین محصولاتی جذب میکند و در نتیجه باعث رشد بازار منطقه میشود. به عنوان مثال، در دسامبر 2020، OnePlus، یک شرکت تولید کننده گوشی های هوشمند، محصولات لوازم جانبی خود را با راه اندازی "OnePlus Urban Traveler Backpack" یک محصول 16 اینچی کوله پشتی لپ تاپ در چین گسترش داد.
انتظار می رود منطقه خاورمیانه و آفریقا به دلیل گسترش روزافزون شرکت های برجسته مانند کشورهایی مانند امارات و عربستان سعودی با سرعت قابل توجهی رشد کند. این امر باعث سهولت در تهیه کیف لپ تاپ توسط شرکت های مرتبط در این کشورها می شود و در نتیجه از رشد بازار منطقه حمایت می کند. به عنوان مثال، در جولای 2020، شرکت مایکروسافت با معرفی یک سری محصولات، از جمله لپتاپها و قابهای لپتاپ سرفیس لپتاپ 3 و سرفیس پرو 7، تجارت خود را در آفریقای جنوبی گسترش داد. علاوه بر این، آگاهی روزافزون در مورد در دسترس بودن محصولات مختلف لوازم جانبی رایانه در بین مردم باعث رشد بیشتر بازار در منطقه می شود.
منبع
https://www.fortunebusinessinsights.com/laptop-bag-market-104984